Wednesday, May 4, 2011

دستگیری 10 قاچاقچی مالزیایی در نیوزلند


قاچاقچیان مالزیایی در فرودگاه آکند نیوزیلند دستگیر شدند . این قاچاقچی ها سعی داشتند مقادیر زیادی مواد مخدر را وارد خاک نیوزیلند کنند

به نقل از روزنامه‌ی استار:" این گروه شامل 8 مرد و 2 زن بود که هر کدام 800گرم تا 1 کیلو ماده‌ی مخدر متامفاتامین (شیشه) را در کفش‌های‌شان جاسازی کرده بودند. بر اساس این گزارش، مقدار موادمخدر کشف شده 10 میلیون دلار نیوزلند معادل 24میلیون رینگت ارزش‌گذاری شده است".ه

روز گذشته، هنگام ورود یک تور گردشگر مالزیایی به فرودگاه بین‌المللی شهر آکند، پلیس دو نفر از گروه را شناسایی و متوقف کرد. سپس بقیه‌ی اعضا که 20 تا 70 سال سن داشتند نیز دستگیر می‌شوند. دو تن از آن‌ها موفق به خروج از فرودگاه شده بودند که توسط نیروهای پلیس ردیابی و دستگیر شدند.


پلیس نیوزیلند قول داد تا اخبار بیشتری را به اطلاع عموم برساند.ه

به گزارش پلیس نیوزلند این بزرگترین گروه قاچاقچی است که در حال حمل موادمخدر شناسایی شده‌اند. دادگاه این 10 نفر روز 25 ماه می در نیوزلند برگزار می‌شود. پلیس مالزی این اتفاق را تایید کرد.

دولت مالزی که این مساله را تابو میداند و جامعه ایرانی‌ را بخاطر چند قاچاقچی همواره مورد توهین و اهانت قرار میدهد در , این مورد از جدیدترین تمهیدات خود در زمینه آی‌ تی بهره برداری می‌کند تا از تکثیر و انتشار و این خبر جلوگیری کند ، وقتی می‌خواهید این مطلب را به اشتراک بگذارید شبکه‌های اجتماعی به شما پیغام میدهند .

آخرین اخبار به زودی در این محل قرار می‌گیرد.

No comments:

Post a Comment